wtorek, 14 marca 2017

12 stron kalendarza Royal-Stone - wyzwanie

Dzisiejszy dzień jest dla mnie dużym wydarzeniem, gdyż właśnie zrobiłam pierwszy krok w stronę wieloletnich planów. Nie sądziłam, że ten blog w końcu ruszy, szczególnie przy głowie pełnej najróżniejszych pomysłów na siebie - a jednak. Mój pierwszy wpis widnieje przed Waszymi oczami, wywołując we mnie zarazem wielką radość jak i lekką obawę przed wyjściem z dotychczasowego cienia.

Co się zmieniło, że do tego doszło?
Otóż z wielką motywacją podeszłam do tegorocznego konkursu kalendarzowego Royal-Stone, któremu w zeszłym sezonie tylko się przyglądałam i postanowiłam rzucić sobie wyzwanie. Mianowicie, podjęłam się wzięcia udziału we wszystkich 12 inspiracjach. O tak!
Całość udokumentuję na tym blogu, jako zalążek stworzenia miejsca gdzie będę mogła dzielić się swoją pasją tworzenia, mnogością kolorów oraz pozytywną energią.

Zapraszam wszystkich chętnych do wspólnej zabawy i aktywnego uczestnictwa, a zarazem do śledzenia moich poczynań.
Jako, że dopiero raczkuję jeśli chodzi o prowadzenie bloga, przyjmę wszystkie rady i uwagi jakimi zechcecie mnie wspomóc.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz